Odstąpienie od umowy - zwrot towaru (kliknij)


Pełny regulamin (kliknij)


Polityka prywatności (kliknij)


Regulamin i zasady ogólne

 

1.  Zamówienie realizowane jest po skompletowaniu wszystkich niezbędnych danych oraz zaksięgowaniu wpłaty (w przypadku wyboru płatności z góry).

2.  Zalecamy podanie numeru telefonu komórkowego przy złożeniu zamówienia - ułatwia to kontakt pomiędzy dostawcą a Odbiorcą (np. powiadomienia SMS).

3.  Czas realizacji liczony jest w dniach roboczych począwszy od chwili przyjęcia/akceptacji pełnego zamówienia (patrz pkt. 1).

4.  W razie wszelkich nieprawidłowości lub zmian w danych przekazanych przez Klienta (adres, numer telefonu, dane rachunku, warianty produktu, itp.)  czas realizacji może się wydłużyć - nie mamy wpływu na opóźnienia w takich przypadkach.

5.  Wystawiamy faktury VAT - dokument wysyłany jest w formie elektronicznej (na życzenie dołączamy oryginał do przesyłki).

6.  Koszty wysyłki naliczane są w zależności od gabarytów, rodzaju a także wagi towaru. 

7.  W razie wystąpienia reklamacji (w tym uszkodzeń towaru) każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie i zawsze stajemy po stronie Klienta dbając o jego zadowolenie oraz bezpieczeństwo transakcji - wszelkie formalności oraz koszty są po naszej stronie. Jesteśmy prokliencką firmą.

8.  Klient nie ma obowiązku otwierania przesyłki przy kurierze. Nie wymagamy protokołu szkody gdy dojdzie do uszkodzenia.

9.  W przypadku odbioru osobistego poinformujemy o skompletowaniu zamówienia - dopiero wówczas prosimy o przybycie.

 


Reklamacje

 

1.  Wszelkie reklamacje należy zgłaszać za pośrednictwem mailowym, telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy (kliknij).

2.  W przypadku uszkodzeń w transporcie, wad fabrycznych a także otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem Klient nie ponosi żadnych kosztów z tytułu wymiany lub naprawy produktu.

3.  W przypadku szkody transportowej mebli nie ma potrzeby odsyłania towaru - gdy wystapi taki problem zazwyczaj wysyłamy elementy, które uległy uszkodzeniu (przyspiesza to znacznie załatwienie reklamacji).

4.  Produkty meblowe wysyłane przez naszą firmę są starannie opakowane i zabezpieczone. Uszkodzenia w transporcie to rzadkość.

5.  Nasza firma wyróżnia się szybkim i ugodowym rozwiązywaniem ewentualnych problemów - dbamy o Klienta w każdej kwestii.

 


Wysyłka

 

1.  Towar wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub JAS-FBG (ilości paletowe).

2.  Przesyłki kurierskie doręczane są zazwyczaj następnego dnia roboczego po jej nadaniu.

3.  Nie ma obowiązku sprawdzania przesyłki przy kurierze (jeżeli wystąpi problem pomożemy w każdej kwestii).

4.  Nie odpowiadamy za opóźnienia związane z pracą firmy kurierskiej - niestety nie posiadamy takiej mocy (są to jednak przypadki bardzo rzadko występujące).

5.  W przypadku większości zamówień akcesoriów meblowych koszt wysyłki naliczany jest jednorazowo niezależnie od ilości zakupionego towaru.

6.  Niektóre towary z asortymentu akcesoriów meblowych nie mogą być spakowane z innymi produktami przez co koszt wysyłki może być powiększony o ustaloną kwotę (koszty podane na stronie  każdego produktu w zakładce "WIĘCEJ INFORMACJI").

7.  Przy nietypowych wysyłkach (różnorodność wymiarów i wag produktów) koszty ustalane są indywidualnie z Klientem.

8.  Koszt wysyłki w przypadku mebli jest liczony oddzielnie dla każdej sztuki danego produktu. Nie ma możliwości łączenia paczek ze sobą z powodu gabarytów i warunków ubezpieczenia na czas transportu.

 

 

Nasza strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.